Nauczanie języków obcych wspieramy ogólną wiedzą o uczeniu się po to, aby móc dostosować sposób przekazywania informacji do aktualnych potrzeb ucznia. Dlatego też badamy style uczenia się, rodzaje inteligencji, a także bierzemy pod lupę mózg. Potem te aktualnie używane kanały rozszerzamy o nowe sposoby uczenia się, pokazujemy że można i jak można inaczej robić notatki. Brzmi naukowo? I dobrze, w końcu o naukę chodzi.
Aktualne badania pokazują, że nie ma wzrokowców, słuchowców czy kinestetyków. Nie rodzimy się z tymi predyspozycjami i nie jesteśmy na nie „skazani”. Są jedynie „aktualnie preferowane” style uczenia się, bazujące na dotychczasowych doświadczeniach. Pomożemy je w pełni wykorzystać, ale także rozwinąć te pozostałe. Mózg nie lubi się nudzić, a wręcz nie potrafi. Pomóżmy mu znaleźć zajęcie.
Największym niezbadanym terytorium na świecie jest przestrzeń między naszymi uszami.
Bill O’Brien
Warto wiedzieć o sobie i swoim mózgu kilka rzeczy gdyż wiedza ta, w parze ze wskazówkami, jak ją wykorzystać, pozwala nie tylko szybciej przyswajać nowe informacje, ale także na dłużej je zapamiętywać. Zabawne, że choć przemierzyliśmy świat wzdłuż i wszerz, to wciąż Największym niezbadanym terytorium na świecie jest przestrzeń między naszymi uszami.
Proponujemy zajęcia indywidualne bądź w grupach (maksymalnie 8-osobowych). Prowadzimy lekcje z konwersacji ONLINE. W ofercie znajdą Państwo zajęcia dla różnych grup wiekowych (piszący+). Przygotujemy do egzaminów, pomożemy uzyskać certyfikaty językowe, nauczymy jak poruszać się w obcojęzycznym środowisku, a we wszystko to wplecione będą porady jak uczyć się szybciej, łatwiej i przyjemniej.
Wyzwanie polega na stworzeniu miejsca pracy, w którym ludzie będą mogli dać z siebie to, co najlepsze.
F.W. Smitch, The Book of Leadership Wisdom
Dbamy także o atmosferę na naszych zajęciach oraz o środowisko, w jakim będziemy przebywać, gdyż wyzwanie polega na stworzeniu miejsca pracy, w którym ludzie będą mogli dać z siebie to, co najlepsze (F.W. Smitch, The Book of Leadership Wisdom).
Obecnie w naszej ofercie znajduje się język angielski.
Kwalifikacja do odpowiedniej grupy, a także dobór poziomu zaawansowania kursów odbywa się na pierwszym, bezpłatnym spotkaniu.
Dla dzieci
Wszystkie dzieci rodzą się geniuszami, a my przez pierwsze sześć lat ich życia pozbawiamy je tego geniuszu
Buckminster Fuller
W myśl zasady proponowanej przez Petera Kline (z książki The Everyday Genius), który twierdzi, że „nauka jest najbardziej efektywna wówczas, kiedy sprawia radość”, lekcje z dziećmi opierają się na zabawach. Czytamy bajki, śpiewamy, tańczymy, rysujemy, odgrywamy scenki z życia- a wszystko to robimy używając języka obcego.
Dla młodzieży
Jedyne głupie pytania to te, których nie zadajesz
Paul MacCready
Zajęcia z młodzieżą przeplecione są poradami, jak uczyć się szybciej i przyjemniej. Przydaje się to nie tylko w nauce języka obcego, ale także przy pracy nad innymi przedmiotami szkolnymi. Kluczem jest łączenie wszystkiego, co wiemy w jedną całość, szukanie połączeń pomiędzy wszystkim, co się już wie i potrafi, gdyż „pomysł jest nową kombinacją starych elementów. Nie ma nowych elementów. Są tylko nowe kombinacje” (Gordon Dryden). Lekcje staramy się dopasować do zainteresowań uczniów, czyli używamy języka obcego w takich sytuacjach, które są dla nich bliskie. To najlepszy sposób, żeby przygotować się do egzaminów.
Dla dorosłych
Im więcej informacji łączysz, tym więcej zapamiętujesz
Jeannette Vos
Dlatego właśnie sprzeciwiamy się opinii, że dorośli nie mogą nauczyć się języka obcego. Im jesteśmy starsi- tym posiadamy więcej umiejętności oraz informacji o otaczającym nas świecie. Wystarczy połączyć je z wiedzą o języku. Dodatkowym bonusem jest motywacja, która cechuje dorosłych uczniów. Wiedzą oni, że znajomość języków obcych to bardzo przydatna umiejętność, zarówno w pracy, jak i podczas wakacyjnych wyjazdów zagranicznych.